2 029 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
husvärme
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Hur är det med "klimatskärmen"?
Alltså isoleringen i golvbjälklag och väggar, tjyvdrag längs golvsocklar och vid fönster?
Här värmer vi ett plan om 108m2 med en L/L-pump på lägsta, tystaste läget.
Alltså isoleringen i golvbjälklag och väggar, tjyvdrag längs golvsocklar och vid fönster?
Här värmer vi ett plan om 108m2 med en L/L-pump på lägsta, tystaste läget.
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 293 inlägg
1. Gör rent befintliga värmepumpar
2. Ändra på inställningarna (heat och öka temp)
3. Täta huset från onödiga värmeläckage och drag
2. Ändra på inställningarna (heat och öka temp)
3. Täta huset från onödiga värmeläckage och drag
Klicka här för att svara
