Hej,
Jag ska sätta nytt kakel i vårt kök hade jag tänkt. När jag idag började ta bort det gamla kaklet så följde stora delar av 30-talshusets bruk med, så långt som in till vassen. Hur reparerar jag detta på bästa och smidigast sätt? Jag har läst att många tipsar om husfix och andra om gipsbruk? Vad säger ni?

Tack på förhand!

bild (5).JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Husfix är ett extremt dyrt spackel. Gissar på många sköna hundralappar här. Dock väldigt lättanvänt och smidigt. Varför inte putsa upp med kalkbruk som innan? Svårt om man är ovan är det.
 
Det går säkert att byggga upp en ny kaka med Gypsum men jag hade försökt bilat bort resterna i kanterna, reglat upp en stomme och klätt med gipsskiva.
 
  • Gilla
gurp och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.