Hej,
Jag ska sätta nytt kakel i vårt kök hade jag tänkt. När jag idag började ta bort det gamla kaklet så följde stora delar av 30-talshusets bruk med, så långt som in till vassen. Hur reparerar jag detta på bästa och smidigast sätt? Jag har läst att många tipsar om husfix och andra om gipsbruk? Vad säger ni?
Tack på förhand!
Jag ska sätta nytt kakel i vårt kök hade jag tänkt. När jag idag började ta bort det gamla kaklet så följde stora delar av 30-talshusets bruk med, så långt som in till vassen. Hur reparerar jag detta på bästa och smidigast sätt? Jag har läst att många tipsar om husfix och andra om gipsbruk? Vad säger ni?
Tack på förhand!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 inlägg
Husfix är ett extremt dyrt spackel. Gissar på många sköna hundralappar här. Dock väldigt lättanvänt och smidigt. Varför inte putsa upp med kalkbruk som innan? Svårt om man är ovan är det.
Klicka här för att svara