mm...Meedio ser ju rätt trevligt ut onekligen...å 500 pix är ju inte så farligt dyrt
vad jag dock inte riktigt hittade information om är ifall man kan koppla upp sig på internet och sedan kontrollera belysning etc. Det är iofs inte högprioterat i mitt fall just nu, men hade varit schyssst å ha till framtida bruk
/Hylsan