mm...Meedio ser ju rätt trevligt ut onekligen...å 500 pix är ju inte så farligt dyrt :)

vad jag dock inte riktigt hittade information om är ifall man kan koppla upp sig på internet och sedan kontrollera belysning etc. Det är iofs inte högprioterat i mitt fall just nu, men hade varit schyssst å ha till framtida bruk :)

/Hylsan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.