1 797 läst · 5 svar
2k läst
5 svar
Hur placera stenarna.
Hallå.
Har ett Harvia 20 pro. Jag är osäker på hur stenarna ska placeras. Ska försöka förklara så bra som möjligt. Där stenarna ska ligga så är det liksom v format, i botten är det en glipa på någon centimeter. Det går att få ner en hand och då känner man att det finns utrymme. Ska jag lägga ner stenarna där också, eller är det luft kanal av något slag?
tacksam för svar
Har ett Harvia 20 pro. Jag är osäker på hur stenarna ska placeras. Ska försöka förklara så bra som möjligt. Där stenarna ska ligga så är det liksom v format, i botten är det en glipa på någon centimeter. Det går att få ner en hand och då känner man att det finns utrymme. Ska jag lägga ner stenarna där också, eller är det luft kanal av något slag?
tacksam för svar
Tack för ditt svar. Jag var i kontakt med återförsäljaren av kaminen som menade att man inte skulle fylla ihåligheten. Tyckte det verkad märkligt så har faktiskt vart i kontakt med Harvia i Finland som bekräfta att det ska fyllas med Sten. Tack för att du tog dig tid. Önskar en trevlig helg.T Tom_Höör skrev: