hej jag har köpt ett radhus byggt 73, ska riva ut ett soprum som inte används längre och på så sätt få 2 kvm mer boyta, när jag rev såg jag att där inte är någon ångspärr och bara 95 mm isolering. Frågan är nu när jag bygger den nya ytterväggen kan jag forsätta som det andra är byggt, eller måste jag följa någon byggnorm och köra över 200 mm isolering? samt plasten hur gör jag med den är det lönt att lägga dit plastfolie när det inte är det någon annanstans?