Hej!
Ska bygga mig en sittbänk med lådor till hallen. Nu undrar jag, hur långa ska lådskenorna vara? Bänken är 50 cm djup, ska skenan vara 50 cm också? Eller kortare?
Jag vill kunna ta ut lådan för att kunna torka av på insidan, den måste inte kunna dras ut helt. Jag tänker att man kan lämna en dm.
Gärna en mjukstängande låda men inget måste.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.