Byggahus.se
rampante rampante skrev:
[media]
Det var inte igår man såg den. Måste nästan vara från tiden före youtube.
 
  • Gilla
rampante
  • Laddar…
useless useless skrev:
Bättre än Nivea som är både fet och dryg.
Hellre fet och dryg än fin och pryd!

 
A ajn82 skrev:
Hellre fet och dryg än fin och pryd!
Filmen saknade text.
 
  • Gilla
Hep
  • Laddar…
Alltså att Lidl sänker priset på till tex smör, mjöl, socker, ägg och kakao är inget de gör utan baktanke.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
HenrikHuslöse och 22 till
  • Laddar…
Ok, jag har väl inget särskilt intresse i den där religiösa skriften. Men om man nu kan komma över ett exemplar som är signerat av huvudkaraktärerna blir det ju lite mer intressant.

Öppen bibel med humoristiska, skämtsamma hälsningar tillskrivna Gud, Jesus och Satan inuti framsidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Ja, sånt är alltid kul! Frodo, Gandalf och Sauron har signerat min Sagan om Ringen-trilogi.
 
  • Gilla
  • Haha
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
En man med text som hävdar att han röstats fram som "UK's sexiest man alive".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nu är jag en heterosexuell man så jag låter andra rösta om det här.
 
  • Gilla
Thomas1972
  • Laddar…
N Niq skrev:
[bild]
Nu är jag en heterosexuell man så jag låter andra rösta om det här.
Dessvärre säger det kanske mer om de övriga männen.
 
  • Gilla
  • Haha
Sona2012 och 5 till
  • Laddar…
En man i en röd varmluftsballong insåg, att han var vilse. Han reducerade höjden och fick syn å en kvinna å marken. Han gick litet längre ned och ropade å kvinnan.
‒ Ursäkta! Kan du hjälpa mig? Jag skulle träffa en vän för en timme sedan men jag vet inte, var jag är.
‒ Du befinner dig i en röd varmluftsballong cirka trettio fot över havet på 55° 41’ 47” nordlig bredd och 10° 12’ 47” västlig längd.
‒ Du måste vara ingenjör, sade mannen.
‒ Ja, det är jag, svarade kvinnan, men hur kunde du veta det?
‒ Enkelt! Allt, du har sagt, är tekniskt korrekt men jag har ingen aning, vad jag skall använda upplysningarna till. Faktum är, att jag fortfarande inte vet, var jag är. Det enda, som jag har fått ut av din hjälp, är, att jag är än mer sen.
‒ Du måste vara socialdemokrat.
‒ Det är jag, svarade mannen, men hur kunde du veta det?
‒ Det är enkelt, sade kvinnan. Du vet inte, var du är eller vart du skall. Du har kommit upp med hjälp av varm luft. Du har ingått ett avtal, som du inte kan hålla, och du förväntar dig, att människor under dig skall lösa problemet. Faktum är, att du befinner dig i samma situation, som du gjorde, innan du träffade mig, men nu är det plötsligt mitt fel.
 
  • Gilla
  • Haha
Morgonskiftet och 34 till
  • Laddar…
W WFD skrev:
En man i en röd varmluftsballong insåg, att han var vilse. Han reducerade höjden och fick syn å en kvinna å marken. Han gick litet längre ned och ropade å kvinnan.
‒ Ursäkta! Kan du hjälpa mig? Jag skulle träffa en vän för en timme sedan men jag vet inte, var jag är.
‒ Du befinner dig i en röd varmluftsballong cirka trettio fot över havet på 55° 41’ 47” nordlig bredd och 10° 12’ 47” västlig längd.
‒ Du måste vara ingenjör, sade mannen.
‒ Ja, det är jag, svarade kvinnan, men hur kunde du veta det?
‒ Enkelt! Allt, du har sagt, är tekniskt korrekt men jag har ingen aning, vad jag skall använda upplysningarna till. Faktum är, att jag fortfarande inte vet, var jag är. Det enda, som jag har fått ut av din hjälp, är, att jag är än mer sen.
‒ Du måste vara socialdemokrat.
‒ Det är jag, svarade mannen, men hur kunde du veta det?
‒ Det är enkelt, sade kvinnan. Du vet inte, var du är eller vart du skall. Du har kommit upp med hjälp av varm luft. Du har ingått ett avtal, som du inte kan hålla, och du förväntar dig, att människor under dig skall lösa problemet. Faktum är, att du befinner dig i samma situation, som du gjorde, innan du träffade mig, men nu är det plötsligt mitt fel.
Roligare på originalspråket där ”hot air” också kan betyda ”struntprat”.
 
  • Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
aGXjr3M6_700w_0.jpg
 
  • Gilla
Bigfoot och 3 till
  • Laddar…
W WFD skrev:
En man i en röd varmluftsballong insåg, att han var vilse. Han reducerade höjden och fick syn å en kvinna å marken. Han gick litet längre ned och ropade å kvinnan.
‒ Ursäkta! Kan du hjälpa mig? Jag skulle träffa en vän för en timme sedan men jag vet inte, var jag är.
‒ Du befinner dig i en röd varmluftsballong cirka trettio fot över havet på 55° 41’ 47” nordlig bredd och 10° 12’ 47” västlig längd.
‒ Du måste vara ingenjör, sade mannen.
‒ Ja, det är jag, svarade kvinnan, men hur kunde du veta det?
‒ Enkelt! Allt, du har sagt, är tekniskt korrekt men jag har ingen aning, vad jag skall använda upplysningarna till. Faktum är, att jag fortfarande inte vet, var jag är. Det enda, som jag har fått ut av din hjälp, är, att jag är än mer sen.
‒ Du måste vara socialdemokrat.
‒ Det är jag, svarade mannen, men hur kunde du veta det?
‒ Det är enkelt, sade kvinnan. Du vet inte, var du är eller vart du skall. Du har kommit upp med hjälp av varm luft. Du har ingått ett avtal, som du inte kan hålla, och du förväntar dig, att människor under dig skall lösa problemet. Faktum är, att du befinner dig i samma situation, som du gjorde, innan du träffade mig, men nu är det plötsligt mitt fel.
Nått är fishy här ;)

Google Maps-skärmbild med koordinater; Danmarkskarta, havsvy, navigationsfunktioner, Kattegatt-lokalisering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 10 till
  • Laddar…
.
 
  • Jag är ledsen, jag kan inte hjälpa med den här begäran.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
dilemma och 7 till
  • Laddar…
336799060_1596989037391711_7700875414433910046_n.jpg
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Gilla
Testarn och 5 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Nått är fishy här ;)

[bild]
Ja. Den verkar ha kraschat o ligga på sidan...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.