Byggahus.se
Fredag idag va?

Man läser bok, text skämtar om underkläder och strumpor, två paneler, komisk effekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
KnockOnWood och 8 till
  • Laddar…
Jag antar att hon hjälper propagandamaskinen att hålla Putin flytande...
 
  • Kvinna i grönt, titelrad angiver position på rysk TV-kanal, ser allvarlig ut.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Dowser4711 och 13 till
  • Laddar…
Text skildrar förälder som träffar lärare på andrajobb, uttrycker stöd, framkallar diskussion om lärarlöner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Klass0n och 1 till
  • Laddar…
Värt att påminna om

Humoristisk text varnar för att klicka på länk där Håkan Hellström sjunger julsånger – är äkta länk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Jonasdzm och 20 till
  • Laddar…
Eaum
Det påminner mig om när jag fick mail om att HH skulle på turné, och mailet hamnade i en mapp där mail av den typen annars aldrig hamnar. Röd ring för uppmärksamhet.
Reklam för Håkan Hellströms turné, biljettpresale, datum, prisinformation, returpil och skärmknapp markerad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Noramasen och 2 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Tyvärr gick den på deponi, var ett inslag i TV om detta med bilder på tippen
Det där är ingen deponi.
Kan sätta en slant på att granen ligger där i väntan på att någon kommer och hämtar den för flisning och vidare transport.

Har svårt att se humorn i det, mest tragik. Den fula granen var en följd av att den tänkta granen inte gick att ta. De var tvungna att ta en gran för annars hade det blivit rabalder bland folk för att det inte fanns en gran till julskyltningen. Nu blir det rabalder för att de byter gran och lägger den gamla någonstans i väntan på att ta hand om den. Alla med lite huvud fattar att det inte finns skotare eller timmerbilar att tillgå i just den stund man fällt ett träd. Granen lär med all sannolikhet hamna i ett värmekraftverk i närheten och hade den inte fått passera torget i Mjölby på vägen hade den säkert hamnat där i alla fall, så ingen större skada skedd.
 
Kvinna med löddrigt ämne i håret, sitter missnöjd på sjukhus, förväxlat med hårmousse. Humoristisk text.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
Aftonbladet är ju ren humor.
”Med statsflygen kan regeringen, kungen och talmannen flyga världen över i privatjet.”

Är inte stadsflyg och privatflyg raka motsatsen?
 
  • Gilla
mnils och 1 till
  • Laddar…
Snöigt bostadsområde vid natt, uppvärmd uppfart smälter snö, hus med julbelysning, ironisk text om energiförbrukning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
En fördel när man har klänning utan fickor, telefonen är alltid redo :D
 
  • Kvinnor i kroatiska färger på läktaren, män i traditionell arabisk klädsel tittar på, fotbollsarena.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Huddingebo och 6 till
  • Laddar…
Hur va det nu med reglerna :crysmile:
 
  • Informationsposter som uppmanar besökare att respektera Qatars normer genom att undvika specifika beteenden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Huddingebo och 3 till
  • Laddar…

Hittar tyvärr inte originalet, så ni får en reaktör på en mimare :rolleyes: Men det är en fredagssång :geek:
 
  • Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
Glad astronaut i hjälm och dräkt med text om träning och 108 minuters rymdfärd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Jonasdzm och 13 till
  • Laddar…
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Hur va det nu med reglerna :crysmile:
I den fjärde förbudsrutan trodde jag att det var en ninja först. Rimligt att förbjuda i så fall. Men så var det ju inte.
 
  • Haha
  • Gilla
Luddis_1 och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
I den fjärde förbudsrutan trodde jag att det var en ninja först. Rimligt att förbjuda i så fall. Men så var det ju inte.
Förbudet mot att kommunicera med utomjordingar i den femte rutan tyckte jag kändes rimligt.
 
  • Gilla
Cruzze och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.