1 566 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Honda crv
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vi har vår andra CR-V nu, en diesel med automatväxel, 2013 års är det visst, NYL590.
Jättebra bilar på många sätt!
Jättebra bilar på många sätt!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Uppdatering: Sålde bilen förra veckan till Viköperdinbil. Vi fick 130.042 kr. Den hade gått 12600 mil.KnockOnWood skrev:
Inga problem alls.
Och så har vi köpt en lite mindre bil, en Toyota Yaris hybrid av systerföretaget AutoHero.
Medlem
· västragötalands
· 197 inlägg
Jag har haft en 2001a i 7 år nu, väldigt tillförlitlig sen kanske inte den mest spännande eller bensinsnålaste bilen man kan äga. Men är inte omöjligt att nästa bil blir en crv modell nyare
Klicka här för att svara
