Skärmdump av varukorg från Amazon med tre olika slagverktyg; "Gå till kassan"-knappen syns överst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hultafors vill jag kanske egentligen ha. Men definitivt inte betala för så den går tyvärr bort.
Några synpunkter? :)

Thor är typ industristandard inom verktygsindustrin. Har sett dem så misshandlade att det känts olagligt, men ändå håller de ihop.

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
P
Skulle satsat på den bakfria. Inte fan vill en baka och hamra samtidigt.

Hmm, svårt det här, bra synpunkter hittills (y):D

K
nanowire nanowire skrev:
Hmm, svårt det här, bra synpunkter hittills (y):D
Den första är ju backsäker, så kanske att föredra om du ska hamra åt annat håll än framåt eller med släp.

Redigerat:
  • Gilla
Dr Benz
  • Laddar…
K
yoloboi skrev:
Skulle satsat på den bakfria. Inte fan vill en baka och hamra samtidigt.
Hamra ut degen är väl vedertaget… :rofl:

• Haha
Anonymiserad 358496
  • Laddar…
K kniv skrev:
Den första är ju backsäker, så kanske att föredrag om du ska hamra åt annat håll än framåt eller med släp.
Föredrag? Ett sådant som sitter i fordonets front så det är lättare att se kärran när man backar? :thinking:

K kniv skrev:
Hamra ut degen är väl vedertaget… :rofl:
Nej, nej, en sån som drar mycket deg vill jag inte vill ha

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
K
nanowire nanowire skrev:
Nej, nej, en sån som drar mycket deg vill jag inte vill ha
Tvärtom? Degen räcker längre om den hamrats ut

K
nanowire nanowire skrev:
Föredrag? Ett sådant som sitter i fordonets front så det är lättare att se kärran när man backar? :thinking:
Vilken kanonbra uppfinning ändå! Backa med släp blir superlätt!

Är det något fel på biltemas? Den måste vara premium då den kostar närmare 200 kr där. ;)

P
För att bidra med något konstruktivt, så kan jag glatt meddela att jag inte hållit i en nylonhammare på säkert 15 år. Hur som haver, Paul Sellers är en man att lita på och han använder Thor, så där är risken liten att göra bort sig.

• Gilla
Jormen
  • Laddar…
Just ja, det har jag sett honom göra (y)

imported_Benno imported_Benno skrev:
Är det något fel på biltemas? Den måste vara premium då den kostar närmare 200 kr där. ;)
Kanske inte. Men nu har jag redan några hammare som av olika anledningar inte håller måttet så känns fel att i det läget prova BT

P
Vid minsta tvekan köp minst en av varje!

• Gilla
Nilstyko och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.