Hej !
Nja, kokning är dålig för värmebäraren i systemet. Glykolblandningen alltså. Du får kontrollera den !
Vid kraftig kokning flera gånger p.g.a. strömavbrott eller icke fungerande nödkylning så kontrollera
vätskenivån i solslingan samt glykolens frysegenskaper. Fyll på systemet om det behövs.