Skeptisk att den där gasolbrännaren orkar med. Jag har både mjuk- och hårdlött en hel del i pannrummet, testade att hårdlöda med en Sievert powerjet-någonting-brännare, denna ger betydligt mer värme än en vanlig gasolbrännare men den orkade ändå knappt värma tillräckligt på 15mm rör...
Tröttnade och köpte en riktig gassvets sedan.