K
Tottomannen skrev:
Skeptisk att den där gasolbrännaren orkar med. Jag har både mjuk- och hårdlött en hel del i pannrummet, testade att hårdlöda med en Sievert powerjet-någonting-brännare, denna ger betydligt mer värme än en vanlig gasolbrännare men den orkade ändå knappt värma tillräckligt på 15mm rör...

Tröttnade och köpte en riktig gassvets sedan. :)
hmm, då åker den tillbax diiiirekt om den inte lyckas värma lite 15 rör:)
 
Lyckas värma gör den ju men man är knappast ute efter att glödga långa stycken och lång tid tar det. Du får väl börja mjuklöda som förelagits då passar den ju bra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.