Hej!
Har en nyköpt kåk men toaletten på övervåningen spolar inte riktigt hundra. Samma effekt på lilla som på stora knappen och jag misstänker att det är ngt som inte är rätt bakom skalet. Grejen är den att vattentanken är inkapslad och endast en tryckknapp på väggen enligt bifogad bild. Har letat med ljus och lykta på internet (läs google
) men inte hittat några monterinsanvisningar. IDO:s hemsida som anger att dom har monteringsanvisningar verkar ju inte ge ngt heller.
Är det ngn vänlig själ där ute som har en monteringsanvisning eller kan beskriva hur man plockar loss en sådan här så vore jag ytterst tacksam på svar! Snart blir farbror Harry arg och bänner sönder plasten men det verkar lite onödigt också
Mvh,
Peter
Har en nyköpt kåk men toaletten på övervåningen spolar inte riktigt hundra. Samma effekt på lilla som på stora knappen och jag misstänker att det är ngt som inte är rätt bakom skalet. Grejen är den att vattentanken är inkapslad och endast en tryckknapp på väggen enligt bifogad bild. Har letat med ljus och lykta på internet (läs google
Är det ngn vänlig själ där ute som har en monteringsanvisning eller kan beskriva hur man plockar loss en sådan här så vore jag ytterst tacksam på svar! Snart blir farbror Harry arg och bänner sönder plasten men det verkar lite onödigt också
Mvh,
Peter
http://ido.se/Professionals/Knowledge-Bank.aspx
Långt ner... "Monteringsanvisningar Installationsprodukter"
Inte alls svårt att hitta... :x
Långt ner... "Monteringsanvisningar Installationsprodukter"
Inte alls svårt att hitta... :x
Hej, tack för snabbt svar. Blev dock inte klokade, hade hittat ngt liknande.. Är ju bara själva knappsatsen som jag vill plocka bort för att påbörja felsökningen. Sitter dessa fast med några skruv eller "snäppfästen"`? Är det skruvmejsel eller rycka och dra som gäller och om det är rycka och dra, hur mycket vågar man? 
Mvh,
Peter
Mvh,
Peter
Alltså ingen lycka på idos hemsida...
Utrustningen ser skrämmande lik ifö:s...
Och med ett gäng ifö monterade kommer en gissning:
Håll med fingertopparna på höger sida av ramen och ett lätt tryck ska flytta hela knapp-satsen till vänster med ett "snäpp"
Alltså inget våld...
Utrustningen ser skrämmande lik ifö:s...
Och med ett gäng ifö monterade kommer en gissning:
Håll med fingertopparna på höger sida av ramen och ett lätt tryck ska flytta hela knapp-satsen till vänster med ett "snäpp"
Alltså inget våld...
Klicka här för att svara