Diversearbetare
· Göteborg
· 11 189 inlägg
Hur länge väntade du att mäta efter att du hade stängt av slingan/slingorna helt?
Ca 3 dygn
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 189 inlägg
Ville bara kolla att du lät plattan svalna ordentligt. Kan vara en tjock platta som lagrar värmen länge, men då talar vi om kanske ett halvt dygn.
Och du inser också att ventilen normalt skall vara fullt utskruvad för att vara avstängd?
Och du inser också att ventilen normalt skall vara fullt utskruvad för att vara avstängd?
Jo då därför jag skrev att jag provat utan termostaten. Då är ju ventilen på minsta flödet
Vad har du för temperaturspann på termostaten?
Det vet jag faktiskt inte.. hur tar jag reda på det?
Borde stå i bruksanvisningen om du har någon sådan. Det är en termostat som känner av framledningstemp på vattnet och inte lufttemp.
Ska man spara bruksanvisningen? Hehe
Vi flyttade precis till huset.. så en bruksanvisning finns förmodligen inte längre kvar.. men ska försöka luska reda på det
Vi flyttade precis till huset.. så en bruksanvisning finns förmodligen inte längre kvar.. men ska försöka luska reda på det
Klicka här för att svara
