T tpsoft skrev:
Vilken variant av husen där det du är ute efter? Vi har alla ritningar för vårt hus men det är större, dock bygger de mindre på samma koncept så det kan vara samma
Vad gott! Gäller enplans hus på betongplatta. Skicka eller tanka gärna upp ritningar för ert hus
T tpsoft skrev:
Vilken variant av husen där det du är ute efter? Vi har alla ritningar för vårt hus men det är större, dock bygger de mindre på samma koncept så det kan vara samma
Hej, Gäller Enplanshus med förrådsvind, 126,7 kvm på betongplatta. Har ni ett enplanshus? Vilken dimension har era takstolars underram/ bjälke? Tittar gärna på en ritning om möjligt :)

• Arkitektoniska ritningar av enplanshus med förrådsvind på betongplatta, inkluderar fasader och planlösning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Bifogar en bild på vårt. Har letat igen 2 pärmar med ritningar men hittar ritningar på allt utom takstolarna vilket är mycket märkligt. Ska försöka leta lite till senare

• Arkitektritningar i svartvitt av en husteckning med planlösning och fasad, som visar mått och rumsuppdelning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
StinaDalkula
  • Laddar…
V vessen skrev:
Någon bild från inspirationskatalog, tycker inte de bilderna var så spännande därav har jag inte fotat av de katalogerna och laddat upp, om någon är väldigt intresserad kan jag fota och skicka istället.
[bild] [bild] [bild]
Hej,
Inlägget är några år gammalt men jag chansar. Jag vill gärna ha bilder på inspirationskatalogen om det är möjligt. Är du intresserad av att sälja katalogerna köper jag gärna.

Mvh
Ola Stormaeus

V vessen skrev:
Nyinflyttad i Gullringshus vita huset GLE91 från 1988. Säljarna hade sparat allt material från när de lät bygga huset så har massa härliga inspirationsbilder och hela huskatalogen om någon är intresserad så kan jag fota och lägga upp bilder.[bild]
Wow vad häftigt!! Om du fortfarande finns aktiv här, hade jag gärna velat se 😃 äger själv ett gullringshus

• Gilla
Atom
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.