Vad gott! Gäller enplans hus på betongplatta. Skicka eller tanka gärna upp ritningar för ert husT tpsoft skrev:
Hej, Gäller Enplanshus med förrådsvind, 126,7 kvm på betongplatta. Har ni ett enplanshus? Vilken dimension har era takstolars underram/ bjälke? Tittar gärna på en ritning om möjligtT tpsoft skrev:
Hej,V vessen skrev:
Inlägget är några år gammalt men jag chansar. Jag vill gärna ha bilder på inspirationskatalogen om det är möjligt. Är du intresserad av att sälja katalogerna köper jag gärna.
Mvh
Ola Stormaeus
Wow vad häftigt!! Om du fortfarande finns aktiv här, hade jag gärna velat se 😃 äger själv ett gullringshusV vessen skrev:
Klicka här för att svara

