Tony Klang skrev:
Väldigt snyggt kök :-)

Nu är det ju lite sent kanske, av skåpen att döma på bilderna så får jag det till 40+60+80+ca 80-100 till väggen och man skulle nog kunnat vrida allt 90 grader så hade man kunnat ha spis och disk på samma sida och eventuellt byggt på med 40-skåp på andra sidan, kanske hade blivit för trångt 1 meter funkar hos oss mellan spis och disk och då hade du fått 60-80 på motsatta sidan att gå på, men mycket mer förvaringslådor :-)
Tack :)

Möjligt att det finns lösningar som skulle varit mer optimerade. Frun ritade på det här i ett års tid ungefär, så vi har provat de flesta planlösningarna.
 
Haha ja i detta forumet är det lätt att bli en redig besserwisser om man inte passar sig :-)

Då har säkert din fru vänt ut och in på allt redan...

Följer er byggresa, ni är duktiga :-)

TONY
 
Tony Klang skrev:
Haha ja i detta forumet är det lätt att bli en redig besserwisser om man inte passar sig :-)

Då har säkert din fru vänt ut och in på allt redan...

Följer er byggresa, ni är duktiga :-)

TONY
Tack :)

Ska ta ett redigt tag i helgen och försöka göra klart köket! Blir fönstersmygar och lite annat plock.

Kvar är också att justera alla lådor så att de sitter "rakt".
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.