Hej har en grundigdisk som plötsligt indikerar inget vatten, finns det en sil på inloppsklumpen eller vilket håll går jag?
 
P
T tille1 skrev:
Hej har en grundigdisk som plötsligt indikerar inget vatten, finns det en sil på inloppsklumpen eller vilket håll går jag?
du har 5-års garanti på denna turkiska skit.
men nog är det klumpen som är kass
 
MultiMan
Grundig var väl tyskt en gång i tiden. Kass klump låter dåligt. Ingen dunderklump i farten?
 
P
MultiMan MultiMan skrev:
Grundig var väl tyskt en gång i tiden. Kass klump låter dåligt. Ingen dunderklump i farten?
HA ha ha jo på 70-talet var det en stor tillverkare av audiovisuella hjälpmedel.
Nu har Arcelik köpt namnet och tillverkar skit för att de vet att alla idioter tror att det är ett tyskt kvalitetsmärke fortfarande och folk köper i den tron...
 
  • Gilla
doggowithshoes
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.