1 229 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Grundlig diskmaskin
HA ha ha jo på 70-talet var det en stor tillverkare av audiovisuella hjälpmedel.MultiMan skrev:
Nu har Arcelik köpt namnet och tillverkar skit för att de vet att alla idioter tror att det är ett tyskt kvalitetsmärke fortfarande och folk köper i den tron...
Klicka här för att svara