Jag har gjutit ett fall till golvbrunnen nu och brunnen hamnade något för lågt, inte mycket men ändå så mycket att det kan bli störande.
Så en fråga, är det möjligt att ihop med läggningen av klinkern höja själva brunnsgallret med en ram eller går det att justera med fix?
Tack för all bra hjälp man får!
Så en fråga, är det möjligt att ihop med läggningen av klinkern höja själva brunnsgallret med en ram eller går det att justera med fix?
Tack för all bra hjälp man får!
Klicka här för att svara
