Hej,

Vi skulle vilja smycka fasaden med gesims under takfoten. Jag har googlat runt och det verkar finnas några olika alternativ för hur man går tillväga för att lägga till detta på en befintlig fasad. Dock upptäckte jag nu att det finns färdiga från D-cor, kallade fasadlister. Det verkar ju otroligt enkelt, bara limma upp, och måla. Dessutom till klart rimligt pris.

Någon som har erfarenhet/åsikter om dessa?

Tankar?
Skivad isoleringsskiva, grå, textur, profilvy, byggnadsmaterial, vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Skotti och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.