är det någon som vet av en gengasfläkt modell elektrolux LM4 6 volt 90 ww00t.gif
 
hm, ingen som vet någe?
 
goerana skrev:
Hej !är det en sån här :
[länk]=
Vad är problemet med den //Goerana
JA!!! Precis en sådan....
Felet på min är att fläkthuset rostat sönder och lagrena låter illa.
Den i annonsen ser ut att vara såld :/
Eller är det eran annons?
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.