1 657 653 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Liten fortsättning på mitt lilla kontantkortsproblem ovan.
Telia tyckte att det var tråkigt att det inte fungerade men undrade om jag inte kunde stoppa in kortet i en telefon och prova där istället.
För betala tillbaka pengarna gick ju inte... Och varför i helvete inte det då?
GAAAAAHHHHHH!
Så lätt ska de inte komma undan...
Telia tyckte att det var tråkigt att det inte fungerade men undrade om jag inte kunde stoppa in kortet i en telefon och prova där istället.
För betala tillbaka pengarna gick ju inte... Och varför i helvete inte det då?
GAAAAAHHHHHH!
Så lätt ska de inte komma undan...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 203 inlägg
Wow. Är de ens så många i Ljungby att det finns med med mera att byta ut? 
Skogsägare
· 23 203 inlägg
Vi som hade så trevligt…
Mer GAAAAHHHH ?
Jag var inte helt nöjd med svaret från Telia och att de hade stängt ärendet. Jag sur.
Skrev tillbaka där jag påpekade vissa brister i deras hantering både via hemsidan och övriga kanaler.
Nu ska jag få tillbaka de pengar som är inbetalade på kontantkortet, dock inte de 49 kr för 0,5 Gb surf som gäller en månad.
Det kan jag leva med.
Meeeeen....
Pengarna kan jag kräva tillbaka när mitt kontantkort är avslutat och avaktiverat SAMT har varit inaktivt i 12 månader.
GAAAAHHHHHH!
Kan det möjligen vara en affärsidé att kunderna då har glömt skiten?
Inte jag, jag är långsint som en skadad elefant...
Jag var inte helt nöjd med svaret från Telia och att de hade stängt ärendet. Jag sur.
Skrev tillbaka där jag påpekade vissa brister i deras hantering både via hemsidan och övriga kanaler.
Nu ska jag få tillbaka de pengar som är inbetalade på kontantkortet, dock inte de 49 kr för 0,5 Gb surf som gäller en månad.
Det kan jag leva med.
Meeeeen....
Pengarna kan jag kräva tillbaka när mitt kontantkort är avslutat och avaktiverat SAMT har varit inaktivt i 12 månader.
GAAAAHHHHHH!
Inte jag, jag är långsint som en skadad elefant...
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 137 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 137 inlägg
Så gör de, plockade bort ett kort, pottabonemang för några år sedan när de ville göra om det till vanligt abonemang och då gällde samma regel men efter pret hade gått så trillade tuenlapparna in på mitt kontoS Saelen skrev:Mer GAAAAHHHH ?
Det kan jag leva med.
Meeeeen....
GAAAAHHHHHH!
Inte jag, jag är långsint som en skadad elefant...![]()
Skogsägare
· 23 203 inlägg
Skogsägare
· 23 203 inlägg
Gaaahhh!!! Intjack i källaren. De orkade dock inte tjåla vinterhjulen, men väl lite annat smått.
Undra om man får något för en obekant uppsättning bös utan kvitton…
Undra om man får något för en obekant uppsättning bös utan kvitton…