1 655 696 läst ·
17 720 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Visst är det så, sträckan från rondellen vid Byggmax/7Eleven till Grådarondellen/Maxi. 🙄mikethebik skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 174 inlägg
Jag läser lite långsamt idag, då jag är en av dess, och hann tänka: vafan har tagit åt honom och vad har han med folks påskdrickande att göra!?Mikael_L skrev:
Efter att ha läst och tagit in bisatsen satte jag dock gaaahhh:et i halsen och kryper in under mitt dunbolster igen. 😇
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 636 inlägg
WAAAAAAAAGH...
Hur är man funtad om man "lövblåser" bort barr och kottar från sina tallar rakt ut på cykelbanan bredvid?!
Hur är man funtad om man "lövblåser" bort barr och kottar från sina tallar rakt ut på cykelbanan bredvid?!
Gaaaahhhh!!
Vilka jävla stolpskott i trafiken man stöter på alltså..
Fullt i högerfil, kanske 10 km/h under gällande hastighetsbegränsning.
Ligger i vänsterfil, kanske 5 km/h under gällande hastighetsbegränsning, eftersom det är fullt även i det körfältet.
Ändå kommer Rövhatten bakom typ 20-30 km/h över hastighetsbegränsningen, lägger sig i bakluckan, gestikulerar och blinkar med helljuset för att få köra förbi..
Nackskott nästa…🤬
Vilka jävla stolpskott i trafiken man stöter på alltså..
Fullt i högerfil, kanske 10 km/h under gällande hastighetsbegränsning.
Ligger i vänsterfil, kanske 5 km/h under gällande hastighetsbegränsning, eftersom det är fullt även i det körfältet.
Ändå kommer Rövhatten bakom typ 20-30 km/h över hastighetsbegränsningen, lägger sig i bakluckan, gestikulerar och blinkar med helljuset för att få köra förbi..
Nackskott nästa…🤬
Eller också var personen på väg till sitt allvarligt skadade barn sjukhuset eller liknande.
Jag brukar faktiskt släppa förbi sådana just för att det kan vara riktigt illa.
Jag brukar faktiskt släppa förbi sådana just för att det kan vara riktigt illa.