Hej!
Har ett furugolv som är slipat och betsat (lackat?) för 1,5 år sedan. Detta gjordes av förra ägaren till huset.
Vi har fått vita fläckar på golvet samt massa suddmärken (dessa suddmärken kommer troligtvis från diverse leksaker som vår 2 åring kör på golvet). Det är inte aktuellt att slipa golvet just nu men undrar om man kan använda något speciellt medel när man våttorkar golvet eller något annat för att underhålla det och reducera dessa märken?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack!
Mvh Emma