5 056 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
ful varmvattenberedare
Som nämnt i annan tråd så slår jag ihop toa o tvättstuga för att nyttja ytor bättre. Det största problemet jag har är att den vv-beredare jag köpt (nibe compact från-06) är väldigt gulaktig o rent ut sagt skitful. Då denna pjäs kommer hamna i detta nyrenoverade rum med vita väggar (hade ja tänkt) kommer den se fruktansvärt skabbig ut. Tänk viiita väggar o en vv-beredare som de ser ut som en snorkråka på 400 kg mitt i rummet... kul...
min undran e därför om nån har nåt bra tips på hur man kan gömma skiten.. kom ihåg att de e TAJT med yta så den går inte gömma bakom feta väggar... Jag funderade på om det går att klä in den i vita högblanka täckskivor från ikea, vad sägs om det? går det göra snyggt? finns andra bättre förslag?
J
min undran e därför om nån har nåt bra tips på hur man kan gömma skiten.. kom ihåg att de e TAJT med yta så den går inte gömma bakom feta väggar... Jag funderade på om det går att klä in den i vita högblanka täckskivor från ikea, vad sägs om det? går det göra snyggt? finns andra bättre förslag?
J
Redigerat:
Klicka här för att svara