Hej! Har bott i nuvarande bostadsrätt i 1 vecka och är orolig för dessa sprickor i golvet.
Tidigare säljare har inte gjort någon fuktmätning och sprickan har varit där sen de köpte lägenheten, men jag är orolig att fuktskiktet är brutet.
Vad tror ni om detta?
Tidigare säljare har inte gjort någon fuktmätning och sprickan har varit där sen de köpte lägenheten, men jag är orolig att fuktskiktet är brutet.
Vad tror ni om detta?
Vet inte vad som hänt. Fick svaret att ”det är vanligt att plattor spricker, badrummet är från 2007.”
Säljaren
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 124 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 124 inlägg
Okej!
Blev orolig eftersom att det är lite ”mörkt” där i silikonen.
Blev orolig eftersom att det är lite ”mörkt” där i silikonen.
Okej. Och det är inte större risk att det tar sig ner dit för att det är sprucket?
Okej vad bra! Tack!




