2 112 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Frånluftsvärme?
Aha tolkade det som 2 abn FJV , då blir det annat, det med FTX , det beror på hur mycket som ska göras om på ventsidan, finns det full installation på vent ( till och från ) som går till samma lokal då kan det vara lite lönsamt, men att enbart ha FTX klarar inte huset . Men kanske ha FJV som stöttar utan att elen går in i FTX. Men det blir många kw för en installation av FTX
Medlem
· Västerbotten
· 3 275 inlägg
Luddigt, ska du värma frånluften? Svårt när man knappt vet vad som el Abb och Fjv Abb.
Tror att du redan har den bästa uppvärmingen, bekvämt och bra, ska du komma billigare undan så får du borra bergvärme, för 200’
Tror att du redan har den bästa uppvärmingen, bekvämt och bra, ska du komma billigare undan så får du borra bergvärme, för 200’
Medlem
· Västerbotten
· 3 275 inlägg
Eller menar du frånluftvärmepump?
Klicka här för att svara
