Ja då har man köpt hus sedan 2mån tillbaka. Ett hus som är byggt 1930 men i gott skick, då tidigare ägare hade gjort väldigt mycket med det.
Men det finns alltid saker att göra för att få det som man vill ha det. Så tänkte dela med mig av lite bilder under renoveringens gång.
 
  • tvrum innan.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • tvrum efter.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • matrum innan.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • matrum efter.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • duk innan.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • duk efter.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kul! Grattis till husköpet och välkommen hit!
 
Stilfull renoverat, rött var/är starkt men vissa gillar det. Antar att det är gott skick så det blir ytskikten som anpassas till familjens smak, det är en typ av renovering som är väldigt trevlig. Så fort man ska in o ändra konstruktion, byta system osv blir det genast jobbigare. Ganska smart att inte ta det som första projekt. Lycka till med resten.

Kjell G
 
illar egetligen den röda färgen som var innan (har den på fondvägg i sovrummet), men med de oilka stora dörrarna och era möbler blev det ju mycket bättre med något diskret.
 
ser hemtrevligt ut med nya tapeterna, alltid skoj med en hemmabio också!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.