Ja då har man köpt hus sedan 2mån tillbaka. Ett hus som är byggt 1930 men i gott skick, då tidigare ägare hade gjort väldigt mycket med det.
Men det finns alltid saker att göra för att få det som man vill ha det. Så tänkte dela med mig av lite bilder under renoveringens gång.
Men det finns alltid saker att göra för att få det som man vill ha det. Så tänkte dela med mig av lite bilder under renoveringens gång.
Stilfull renoverat, rött var/är starkt men vissa gillar det. Antar att det är gott skick så det blir ytskikten som anpassas till familjens smak, det är en typ av renovering som är väldigt trevlig. Så fort man ska in o ändra konstruktion, byta system osv blir det genast jobbigare. Ganska smart att inte ta det som första projekt. Lycka till med resten.
Kjell G
Kjell G
Självbyggare
· Stockholm
· 2 705 inlägg
ser hemtrevligt ut med nya tapeterna, alltid skoj med en hemmabio också!
Klicka här för att svara






