Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Har köpt ett FMM blandarfäste, 40cc med övergång till blandaren 160cc,
Nu när vattnet är inkopplat så läcker det konstigt vid en av skruvarna som håller fästet.
Och jag har inte träffat bakomliggande rör.
Har filmat det hela om ni följer länken.
Fästet har RSK 8187477
https://www.dropbox.com/s/0awthkrrjfo5jvh/Fil 2016-12-21 21 39 10.mov?dl=0
Hoppas nu att Krilleman har koll på detta 😀
Nu när vattnet är inkopplat så läcker det konstigt vid en av skruvarna som håller fästet.
Och jag har inte träffat bakomliggande rör.
Har filmat det hela om ni följer länken.
Fästet har RSK 8187477
https://www.dropbox.com/s/0awthkrrjfo5jvh/Fil 2016-12-21 21 39 10.mov?dl=0
Hoppas nu att Krilleman har koll på detta 😀
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Var ute hos grossisten där jag handlar, inga problem med att få med ett nytt fäste. Ska testa och byta i helgen så får vi se.
Klicka här för att svara

