Skulle vilja flytte en side-by-side kyl/frys en längre sträcka, 50+ mil. Något säger mig att det inte bör ligga ner under längre transporter utan ska fraktas upprätt? Någon som kan bekräfta att detta stämmer, eller är det helt taget ur luften? Det skulle ju underlätta väldigt mycket om det gick att lägga det på rygg i en vanlig släpkärra.
 
Om du lägger den ner så ska du inte starta den när den ställs upp. Låt den stå några timmar så att oljan säkert har hamnat på rätt ställe.
 
  • Gilla
Mats och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.