K kindvall skrev:
Är ledningen in gemensam? Jag tänker, om du flyttar ditt skåp, behöver han isåfall dra om sina ledningar?
Nej, ledningen är inte gemensam
 
Om det nu sitter ett elskåp på din fastighet så bör den ju rimligtvis vara ditt om det ej finns servitut eller liknande.
Och din egendom gör du ju vad du vill med.

Kan man få några bilder?
 
E EyEr0n skrev:
Om det nu sitter ett elskåp på din fastighet så bör den ju rimligtvis vara ditt om det ej finns servitut eller liknande.
Och din egendom gör du ju vad du vill med.

Kan man få några bilder?
Självklart är inte allt som råkar befinna sig inom din fastighets gränser per automatik ägt av dig.
 
  • Gilla
Andreas_kalmar
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.