Byggahus.se
Vet inte var denna tråd hör hemma. Ni får flytta den om den hamnat fel.....

Nu får ni faktiskt uppdatera och fixa byggahus appen för iOS! När man gör inlägg och nya trådar och skriver sitt meddelande så buggar det väldigt ofta då man vill gå tillbaka och redigera texten. Det går inte att sätta markören vid valfritt ord utan markören hamnar någon helt annanstans. Dessutom så kommer ibland byggahus loggan ivägen för texten och hamnar mitt ovanpå allting.....

Mycket störigt och jag har svurit flera ggr pga detta och struntat i att göra inlägg då jag inte kan skriva klart!
 
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
M
Men webbsidans mobilläge fungerar ju bra. Vad tillför appen? Det var mycket länge sen jag använde den, så den är väl bättre nu än då - förutom buggarna då.

Skärmdump av ett foruminlägg på mobilen med diskussion om appens funktioner jämfört med mobilwebbsidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skärmdump av ett diskussionsforumstråd om en app för byggrelaterade ämnen med användarkommentarer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det är planerat att det ska släppas helt nya appar både till iPhone och Android. Men det blir efter semestern som det börjar jobbas med dessa enligt info i tråden för feedback på nya sajten. Problemen är främst kopplade till bytet till nya forumsystemet (åtminstone för Android som jag använder)
 
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.