Hej.

Beställde ett visonic powermax + från England för ett bra tag sen, jag fick med två "keyfob" nyckelringssändare.

Ena sändaren funkar klockrent men den andra har aldrig fått acceptans från centralenheten.
Lysdioden på sändaren lyser och det låter som att centralenheten hittar signalen men det går som sagt inte att få centralenheten att "gilla läget" :(

Är det någon som har erfarenhet av detta så är jag idel öga :P

Mvh Tobbe
 
Har fyra keyfobbar som funkar bra efter registrering i centralen. Prova att byta batteri med den fungerande.. funkar den inte då är den nog paj.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.