2 680 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Fel på vattenburet element?
Hej, vad är det för något fel på mitt element.
Jag har luftat det...
Händer ingenting.
Skruvar ventilen så pass mycket att vattnet börjar spruta ut, och efter ca 2liter så börjar värmen komma tillbaka i elementet och rören blir varma. Känns som man väckte det till liv
Skruvar åt ventilen och väntar.
Efter någon timme är det kallt igen.
Rören till elementet är kalla.
Bor i lägenhet.
Jag har luftat det...
Händer ingenting.
Skruvar ventilen så pass mycket att vattnet börjar spruta ut, och efter ca 2liter så börjar värmen komma tillbaka i elementet och rören blir varma. Känns som man väckte det till liv
Skruvar åt ventilen och väntar.
Efter någon timme är det kallt igen.
Rören till elementet är kalla.
Bor i lägenhet.
Klicka här för att svara