Hej, vad är det för något fel på mitt element.
Jag har luftat det...
Händer ingenting.

Skruvar ventilen så pass mycket att vattnet börjar spruta ut, och efter ca 2liter så börjar värmen komma tillbaka i elementet och rören blir varma. Känns som man väckte det till liv :)
Skruvar åt ventilen och väntar.

Efter någon timme är det kallt igen.
Rören till elementet är kalla.

Bor i lägenhet.
 
Är det luft igen om du luftar det igen?
 
huggan skrev:
Är det luft igen om du luftar det igen?
Nej, då sprutar vatten ut så fort jag börjar skruva på ventilen.
 
D
Har du kollat piggen under termostaten så den inte har fastnat i intryckt läge? När du luftar och det börjar bli lite varmt, är det från röret där termostaten sitter eller från returröret som det blir varmt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.