Sotaren vill att jag byter nedersta bärläktsteget försedd med (ganska klena) glidskyddspinnar och sätter separata kraftigare glidskydd. Fråga: ska man spika (eller hellre skruva) bärläktsteget i bärläkten. Eller låta bli? När jag för 30 år sen satte upp 28 bärläktsteg skulle man spika fast dem enl bygginstruktionen