96 läst ·
2 svar
96 läst
2 svar
Fast föremål i sköljmedelsfacket
Hej
Provar att slänga ut en snabb fråga här.
När jag manuellt skulle hälla i ättikskölj från en flaska från Sunda så hängde det där runda platta korkinlägget som ligger i korken med ned i sköljmedlet. Jag har tagit ut facket och ser inget ned i hålet.
Min fråga nu är om jag ska sätta igång maskinen och det då kommer ut eller är det så pass tunna slangar att det fastnar och förvärrar?
Det är en ny Bosch serie 6 om det säger nåt mer.
Provar att slänga ut en snabb fråga här.
När jag manuellt skulle hälla i ättikskölj från en flaska från Sunda så hängde det där runda platta korkinlägget som ligger i korken med ned i sköljmedlet. Jag har tagit ut facket och ser inget ned i hålet.
Min fråga nu är om jag ska sätta igång maskinen och det då kommer ut eller är det så pass tunna slangar att det fastnar och förvärrar?
Det är en ny Bosch serie 6 om det säger nåt mer.
Det är nog ganska enkelt egentligen. Om planen är att använda maskinen lär du bli tvungen att sätta igång den förr eller senare. Så om inte korkinlägget kommer ut på något annat vis återstår egentligen bara två huvudalternativ.I Inodlog skrev:
- Ring reparatör
- Kör maskinen. Vilket antingen fungerar, eller så blir det reparatör ändå.
Tack. Ja, enda anledningen till att jag frågade var om någon hade sagt att jag bör försöka fiska upp det istället för att skicka ut det i systemet. Men jag kom fram till att det borde väl mer eller bara sköljas ned i ett hål och inte tal om nån slang som det fastnar i. Så jag körde igång här och så borde det nog komma utO skrev:
Det är nog ganska enkelt egentligen. Om planen är att använda maskinen lär du bli tvungen att sätta igång den förr eller senare. Så om inte korkinlägget kommer ut på något annat vis återstår egentligen bara två huvudalternativ.
Alt 2. verkar enklast och innebär en möjlighet att slippa reparation...
- Ring reparatör
- Kör maskinen. Vilket antingen fungerar, eller så blir det reparatör ändå.
Klicka här för att svara