RilleRock
Har flera blad varav viss text som skrivs på blad nummer 2 vill jag automatiskt skall komma även på andra sidor.
Så jag antar det någon sorts formel?
Men vilken? :)

Versionen är 2010.
 
Skriv = och sedan klickar du bara på cellen med texten i.
 
RilleRock
vilpi skrev:
Skriv = och sedan klickar du bara på cellen med texten i.
I cellen står det bara hänvisningen där jag tar texten ifrån tex E53.
 
Om texten står i E53 på Blad1, kan du visa texten på Blad2 om du skriver =Blad1!E53 i cellen på Blad2.
vilpi's förslag ger samma resultat.
 
RilleRock
Problemet är att det står E53 i alla de cellerna som jag knutit till = formlen.
Den hänvisar rätt men tar inte med texten som står i E53.
 
Kolla vilken cellformatering dina celler har.. Om de t.ex är formaterade som text så har jag för mig att de inte följer några referenser till andra celler. Formateringen "Allmän" brukar vara lämplig att utgå från i de flesta fall.
 
RilleRock
Polyene skrev:
Kolla vilken cellformatering dina celler har.. Om de t.ex är formaterade som text så har jag för mig att de inte följer några referenser till andra celler. Formateringen "Allmän" brukar vara lämplig att utgå från i de flesta fall.
Där var problemet.

Tack för allas hjälp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.