+1 på liggunderlag. Prova att bränna med en värmd spik eller liknande så får du snygga och "tätade" hål som borde hålla bra för att dras saker in och ut ur.

Var precis och handlade dom sista essboxarna dom hade på bauhaus. Använde prisgarantin och fick dom för 175kr st. Köpte 3st! ImageUploadedByByggahus.se1377337871.637448.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
LoJo och 1 till
  • Laddar…
Vilken kejda/reklamblad använde du?

corre skrev:
Vilken kejda/reklamblad använde du?
Beijers hemsida i telefonen!

Oj, och dom märkte inte texten i botten? Lucky you :)

corre skrev:
Oj, och dom märkte inte texten i botten? Lucky you :)
Jag klev in på Beijer i Bollnäs och lade en låda på disken. 199:- utan några skruvar :)

• Gilla
LoJo och 1 till
  • Laddar…
vectrex skrev:
Jag tog en skärmdump av Beijers sida igår när det inte fanns några krav på att köpa skruv. Lägger upp den här om någon vill använda den till att nyttja prisgarantin hos Bauhaus.[bild]
Tack för skärmdumpen, skrev ut o visa på bauhaus västerås så fick köpa 3 essbox för 175kr/st :)

"OBS
[h=2]Detta kampanjpris är förknippat med en försäljning av 8 st boxar skruv. Pris utan boxarna är 599:-.
[/h]"

T
Nyfniken skrev:
"OBS
Detta kampanjpris är förknippat med en försäljning av 8 st boxar skruv. Pris utan boxarna är 599:-.

"
Hur kunde jag missa det:confused:

Iofs är skärmdumpen klippt precis ovanför kravet......................

Det innebär att man får hoppas att personalen på Bauhus inte dubbelkollar med internet i butiken.

De köpte inte skärmdumpen på Bauhaus i Linköping. De kollade med Beijers hemsida.

Nästa kille jag fråga om prisgarantin (annan vara) hävdade att deras prisgaranti bara gällde om jag hade exempelvis en bild från en annan butik eller ett kvitto.

Finns det någon butik i norra stockholmsområdet som säljer tomma inredningslådor?

Jag vet att Beijer i Häggvik hade förut, men de var slutsålda.

Beier sålde dessutom inte lådorna tomma heller, jag frågade och det va tvärnej. Det enda sättet var att få dom gratis om man köpte papppaket.

Jag har sett dem till salu där förut, och när jag frågade nu så sa de att de var slut.

Olika bud i kassan då, verkar som Beier inte har riktig kläm på hur dom ska ha det med Essve.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.