Hej alla!
Jag har nyligen påbörjat en rätt omfattande renovering av min lägenhet, och gör den rum för rum. Nu är det snart dags för mig att börja lägga nytt golv i hallen, och funderar på att lägga elgolvvärme när jag ändå håller på - delvis för att det är en väldigt lång och otymplig hall där ett element vid ytterdörrn inte räcker och delvis för att jag gärna vill göra mig av med elementet i största allmänhet.
Jag är väldigt förtjust i produkten Ecobee3 och undrar därför om ni känner till huruvida det finns någon möjlighet att installera den i ordinarie elgolvvärme-installationer? Jag har haft väldigt svårt att hitta information om kompatibilitet med de elgolvvärmesystem som finns att köpa i Sverige. Drömmen vore att börja med det i hallen, och sen allt eftersom jag renoverar flera rum så installerar jag Ecobee-moduler där för att kunna förlänga funktionaliteten in i flera rum tills jag är klar med hela lägenheten.
Fungerar detta ens, eller är Ecobee anpassat till amerikanska värmelösningar på ett sätt som gör dem inkompatibla med det vi har här?