richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Hej, fick hem två centrumplattor för keystone, men hur är det tänkt att monteras? Kommer ju se fult ut om man bara ska trycka fast uttaget i täcklocket? Låsflärpen kommer ju sitta utvändigt då?
På mina Centrumplattor från Jung så sätter man keystonekontakten i ”monteringsplåten” och monterar centrumplattan i denna.
Jag ska sätta dessa utanpåliggande i tvättstugan så därför skippade jag Jung där…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
På mina Centrumplattor från Jung så sätter man keystonekontakten i ”monteringsplåten” och monterar centrumplattan i denna.
Jag ska sätta dessa utanpåliggande i tvättstugan så därför skippade jag Jung där…
Som jag tolkar det så fäst keystoneuttaget fast i centrumplattan.richardtenggren skrev:
Hej, fick hem två centrumplattor för keystone, men hur är det tänkt att monteras? Kommer ju se fult ut om man bara ska trycka fast uttaget i täcklocket? Låsflärpen kommer ju sitta utvändigt då?
[bild]
Jag hade bytt ut den mot en med 3 keystoneuttag, det är två blinlock med till ett sådant, så slipper man skruvhålen och får en monteringsplatta som uttaget snäpps fast i innan men trycker dit täckbiten.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Jo så tolkar jag det med, men varför liksom, man hade ju kunnat köra samma lösning som för uttaget med tre hål…N NoOne2k skrev:
Nu ska detta visserligen sitta bakom BVPn och vid Fiberkonverten i änden av tvättstugan, men ändå
Jag får kanske designa en adapter och be någon printa åt mig eller skära ut en adapterplåt
Klicka här för att svara