Om det hade gått så tänkte jag det skulle ha stått på skylten men så kanske inte alltid är fallet.
Jag ska skruva ner den från väggen och se hur det ser ut i kopplingsboxen.
oavsett så måste elektrikern komma och koppla in en jfb.
Skulle ju vara fint om jag kunde köra den på 1 fas 2kw.
Jag ska skruva ner den från väggen och se hur det ser ut i kopplingsboxen.
oavsett så måste elektrikern komma och koppla in en jfb.
Skulle ju vara fint om jag kunde köra den på 1 fas 2kw.
Det står indirekt åtminstone på skylten dvs 1~/3N och 3 kW tyder på att patronen är 3x1 kW och varje slinga i den 1 kW vid 220 V. Så det går säkert lätt att bara välja hur många man lägger till sin 230 V matning för olika effekt.
Det är ju en gammal svensk pjäs och på den tiden var ofta maskiner som tvätt eller VVB utförda så i värmedelen dvs för trefas inte sällan med såna kopplingsalternativ.
Det är ju en gammal svensk pjäs och på den tiden var ofta maskiner som tvätt eller VVB utförda så i värmedelen dvs för trefas inte sällan med såna kopplingsalternativ.
Klicka här för att svara

