Snabb fråga som jag tror någon utav er känner till svaret på.
Jag hade tänkt sätta upp väggmonterade lampor i en tillbyggnad som håller på att färdigställas.
Är det ok att "bara" dra ut en flexslang genomväggen för elen, eller måste det sitta en apparatdosa i väggen bakom lampan?