Någon med erfarenhet av något utav följande golv från Bauhaus:
- Bjelin ek 3-stav extravit
- Tarkett Shade Oak cotton white 3-stav
- Ek pro white matt 3-stav
Bauhaus i min stad har endast ”Ek pro white” - golvet i sortiment så har inte haft möjlighet att se hur de andra golven ser ut i verkligheten. Skulle gärna se bilder på resultat på något av följande golv för att ha lite mer kött på benen i mitt beslut, om någon vill dela med sig?
Om du är sugen på Tarkett golvet där så kika även på Beijers RAW Ek rustik vit, fick byta till det från just Tarkett du har som exempel där pga skulle ha golvet just när Tarkett hade blivit hackade här i våras och inte fick iväg en enda planka från lagret medan jag stod med ett kök som skulle in veckan efter, och jag blev mer än nöjd, det är lite mindre vitt än Tarketts och med mer kvistar vilket jag först tyckte var lite dåligt men sen tyckte förhöjde , dessutom bra mycket billigare
Om du är sugen på Tarkett golvet där så kika även på Beijers RAW Ek rustik vit, fick byta till det från just Tarkett du har som exempel där pga skulle ha golvet just när Tarkett hade blivit hackade här i våras och inte fick iväg en enda planka från lagret medan jag stod med ett kök som skulle in veckan efter, och jag blev mer än nöjd, det är lite mindre vitt än Tarketts och med mer kvistar vilket jag först tyckte var lite dåligt men sen tyckte förhöjde , dessutom bra mycket billigare
Tack för tipset! Har du eventuellt en bild på resultatet som du vill dela med dig av?
Jo fast inga bra på bara golvet liksom , men ena är hur det blev i köket och andra är från när jag höll på renovera upp med samma golv sista rummet precis innan försäljning (köpte samma golv till hela övervåningen) tyvärr var inte min kamera så bra, det upplevs som snäppet vitare i verkligheten
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
kan tänka det kan bli lite oroligt med kvistarna i ett för stort rum dock men i mina mindre vart det väldigt bra, men jag kanske inte skulle lägga det i tex stora sovrummet där vi bor nu
Jo fast inga bra på bara golvet liksom , men ena är hur det blev i köket och andra är från när jag höll på renovera upp med samma golv sista rummet precis innan försäljning (köpte samma golv till hela övervåningen) tyvärr var inte min kamera så bra, det upplevs som snäppet vitare i verkligheten[bild]
Tack för att du delar med dig! Tycker det liknar golvet ”Ek pro white matt 3-stav” ovan lite, superfint!