Y
Åh, lövet var riktigt nice!
 
Har sjukt mycket projekt på g just nu så det kommer nog fler bilder
 
Riktigt snyggt!!
 
  • Gilla
Heggeland
  • Laddar…
Korvgubbe
Jag är imponerad! Snyggt var ordet!
 
  • Gilla
Heggeland
  • Laddar…
tullemannen skrev:
Mycket vackert bord, vilket hantverk!
Kul notis. TS har 7 inlägg, gillad 16 gånger!
Och du har väl fattat budskapet:
Snickra, snickra, snickra, och se till att det blir mycket intarsia :)
 
  • Gilla
Heggeland
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.