Hej!
Vi håller på med lite renovering hemma och efterlyser en tapet som inte finns i produktion längre.
Duro NyansSweden: Gammalsvenska papperstapet. Den hette Soltorp Röd 015-03.
Om nån har en/flera rullar hemma så vore jag väldigt intresserad av att köpa dessa.
Tack på förhand!
/PF
Vi håller på med lite renovering hemma och efterlyser en tapet som inte finns i produktion längre.
Duro NyansSweden: Gammalsvenska papperstapet. Den hette Soltorp Röd 015-03.
Om nån har en/flera rullar hemma så vore jag väldigt intresserad av att köpa dessa.
Tack på förhand!
/PF
Hej! Tyvärr fick vi inte tag på tapeten . Den blå tror jag fanns i produktion när vi letade.
Vi ringde runt till massa färg och tapet butiker och bad om hjälp. Alla var väldigt hjälpsamma. Vår målare gjorde ett försök också men tyvärr gick den inte att få tag på längre. Som tur var hade dock en rulle kvar på vinden som täckte våra behov, nästan. Resten blev pärlspont.
Lycka till med letandet! Säg gärna till om ni springer på den röda varianten .
/PF
Vi ringde runt till massa färg och tapet butiker och bad om hjälp. Alla var väldigt hjälpsamma. Vår målare gjorde ett försök också men tyvärr gick den inte att få tag på längre. Som tur var hade dock en rulle kvar på vinden som täckte våra behov, nästan. Resten blev pärlspont.
Lycka till med letandet! Säg gärna till om ni springer på den röda varianten .
/PF
Klicka här för att svara