84 776 läst ·
787 svar
85k läst
787 svar
Ebba Busch köper hus
Jo, det är det. Detta visar bara att hon har rätt på alla sätt och vis. Det är också därför som detta inte haft någon märkar negativ effekt för henne, snarare tvärtom. Hon blev t.ex. vald till Årets Kvinna nr 2 tidigare i år.Hyltran från Veglemyren skrev:
Det ÄR positivt publicitiet för henne. De som röstar på henne på eller kan tänka sig att rösta på henne delar åsikten att pedofiler skall hållas kort, att sanningen inte skall mörkas, att avtal skall hållas, och att politiker som är rakryggade och vågar stå upp när det blåser, är värda att röstas på.Hyltran från Veglemyren skrev:
Att det sedan finns en mobb ute på vänsterkanten som helst bara ägnar sig åt att kasta skit, har i praktiken ingen som helst inverkan på Ebba och KD.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 816 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 816 inlägg
KD-ledaren Ebba Busch hann knappt erkänna grovt förtal innan det kom hot om en ny process.S Snickerick skrev:
Det förtalade ombudet kräver nu skadestånd på grund av hennes publicering på sociala medier.
– Min huvudman är berättigad till skadestånd och vi är beredda att driva det i domstol om hon inte betalar, säger advokat Fredric Wikman.
precis.hsd skrev:
KD-ledaren Ebba Busch hann knappt erkänna grovt förtal innan det kom hot om en ny process.
Det förtalade ombudet kräver nu skadestånd på grund av hennes publicering på sociala medier.
– Min huvudman är berättigad till skadestånd och vi är beredda att driva det i domstol om hon inte betalar, säger advokat Fredric Wikman.
Antingen frivilligt eller genom stämning..
Alltså en utpressning av att kräva henne på mer pengar och ställa henne i dålig dager..
Det är därför jag undrar om inte J. B räknat med detta sedan dess att Esbjörn vägrade avtalets innebörd...
Det skall du inte ta gift på. Den här killen gjorde nästan allt politiskt inkorrekt, man kan tänka sig, under devisen: -all reklam, är bra reklam. Förhoppningsvis är väljarna inte så dumma som du fastslår.Hyltran från Veglemyren skrev:
https://images.app.goo.gl/MJfYMpTzLHsWXtqo7
Staffans
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Staffans2000 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://novus.se/novus-svensk-valjaropinion/partiledarfortroende/
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
A ajn82 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Novus_Group_International
Det är lite symptomatiskt att Esbjörn och hans anhängar använder sig av "bevis" som motsäger dem själva.
Här ovan ser vi ännu ett exempel, vad gäller förtroendet för partiledarna.
Ebbas förtroende har då en nedåtgående trend från maj 2019 till jan 2021, alltså nästan två år i sträck, men mitt under denna affär så upphör den nedåtgående trenden och hon ligger stabilt.
Detta visar alltså, om något, att affären har en positiv inverkan på Ebbas förtroende hos folket. Den bröt den nedåtgående trenden.
Därtill kan noteras att Ebba har i särklass högst förtroende bland småpartiledarna.
Och tittar man på t.ex. demoskops undersökning så låg Ebba i den senaste undersökningen till och med på en andra plats.
Man kan undra hur nötterna som hatar Ebba tänker, egentligen, inte verkar det vara med hjärnan i alla fall.
Ebbas förtroende har då en nedåtgående trend från maj 2019 till jan 2021, alltså nästan två år i sträck, men mitt under denna affär så upphör den nedåtgående trenden och hon ligger stabilt.
Detta visar alltså, om något, att affären har en positiv inverkan på Ebbas förtroende hos folket. Den bröt den nedåtgående trenden.
Därtill kan noteras att Ebba har i särklass högst förtroende bland småpartiledarna.
Och tittar man på t.ex. demoskops undersökning så låg Ebba i den senaste undersökningen till och med på en andra plats.
Man kan undra hur nötterna som hatar Ebba tänker, egentligen, inte verkar det vara med hjärnan i alla fall.
Vad finns det att hata egentligen?S Snickerick skrev:Det är lite symptomatiskt att Esbjörn och hans anhängar använder sig av "bevis" som motsäger dem själva.
kvinna, fina former, trevlig till sättet, mamma, har värderingar, principer som hon står för.
Nä jag må säga att jag gillar henne..
Trevlig tös det där