1 636 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Droppar från stiftet
Låter som en lösning i min smak. Vad skall jag proppa med. Som det är nu är elementet varmt och så vill jag ha det. Så frågan är vad jag skall trycka in i stifthålet, nu har jag satt en träplugg, känns lite 1800-tal men det fungerar ju för tillfället.
Tacksam för råd
Tacksam för råd
Produkter som diskuteras: "träplugg"
Träplugg
Träpluggar är infästningskomponenter avsedda för användning i träkonstruktioner, och erbjuder ett attraktivt och funktionellt alternativ till spik eller skruv. Dessa cylindriska bitar av trä är särskilt populära inom möbeltillverkning och
Läs mer
Du tänker väl byta packboxen när tid finns? Om radden är på ovanvåning =Stäpp ut trycket på pannan stäng pumpen...(Finns ventil på stammen stäng den)...Gänga ut packboxen på med lite gängtejp gänga tillbaka Klart=(gamla danfoss-p-box)...
Proppa menade jag tilloppsröret...men du har proppat redan men en träkork blir ju en nödlösning så beställ packbox....Finns nog inget universalt för proppa nålhålet...
Proppa menade jag tilloppsröret...men du har proppat redan men en träkork blir ju en nödlösning så beställ packbox....Finns nog inget universalt för proppa nålhålet...
Man skall iallafall aldrig dra så hårt /långt att det lossnar från ventilen.Först sprutar man 5-56 och lirka rlite lätt in & ut så brukar det funka igen...drar man ut det ur ventilen har ngt gått sönder som sagt,,,,AndersS skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden