jaha ja, man kanske borde chansa på lotto eller nåt.
Är det så att problemen med brunnen innebär större risk för vattenskada än skarvarna? har ju legat sömnlös över skarvarna för jag tänkte att det kan förstöra både kök och badrum...
nu är har jag precis flyttat in så en försäljning är inte aktuell, jag är mer ute efter att kunna slappna av med det nya badrummet. som tur är har jag bara betalat för en del av materialet så jag är inte helt chanslös att få det omgjort. Det hade däremot varit jävligt skönt att slippa, speciellt med tanke på att jag tjatade en massa om just fallet.
Är det ens en idé att fundera över någon form av punktinsats där man går in och gör om brunnen och fallet utan att riva hela badrummet?
det blir en besiktning hur som än haver.