För mig som inte är ute efter en trådlös - skulle denna kunna vara något:wertok skrev:
http://www.dustin.se/dacsaportal/?ProdID=5010076731
Jag har ingen erfarenhet av just dennna men vad jag kan läsa mig till så verkar den bra. Fundera på prisskillnaden bara mellan denna och den trådlösa. Vet du alldeles säkert att du inte kommer att få behov av trådlöst är denna rätt köp annars hade jag satsat på den andre.TCM skrev:
Jag har en 714P+ och den har funkat bra. Ett tag hade jag lite problem men det visade sig bero på att jag inte hade gjort en reset på rätt sätt i samband med en firmwareuppgradering. Detta medförde att den la av efter någon timmes användning och jag fick dra ut och sätta i sladden. Har funkat utmärkt sen jag fattade vad som var fel dock.
Det jag däremot har gillat med D-link är att de kör med 256-bitarskrypering på trådlösa vilket ju känns bra, de flesta andra verkar köra med 128-bitars?
Det jag däremot har gillat med D-link är att de kör med 256-bitarskrypering på trådlösa vilket ju känns bra, de flesta andra verkar köra med 128-bitars?
Frågan är bara vilken krypteringsalgoritm de använder och om det är en standard. Annars kan det ju bli lite tråkigt om man försöker ansluta nått av ett annat märke, tex en bärbar med inbyggt kort
Klicka här för att svara