Tjena alla kunniga husgurus.
Har precis köpt en diskmaskin och kollade alla kopplingar vatten och el finns. Men inget avlopp. Blir heller inte klok på vad som krävs för bygga om vattenlåsen.
Är jätte tacksam om någon kan hjälpa mig. Alla vvsare i stan är upptagna tyvärr.
Helst aka det finnas på tex jula,biltema eller liknande.