Tänkte snickra mig egen dynlåda till altanen och skulle behöva lite tips och designförslag. Både rena lådor men även bänkar är av intresse.

Funderar på att basera den på furu och sedan måla, men har inte helt bestämt mig.
Kanske strimla plankorna och göra något liknande de jag sett man kan köpa i teak fast lite mer rejälare.

Vore väldigt tacksam för lite bilder eller länkar, då jag kammat noll vad gäller egna projekt inom området.

Tack,
Johnny

Är det ingen som har några tips? Jag är också ute efter ideer!

Den som Aftonbladet visar funkar ju säkert, men var inte speciellt uppiggande att titta på.
Gärna fler tips om någon har sett nåt bra/praktiskt och snyggt. :)

Jag har varit runt "överallt" och även kollat på nätet efter dynlådor men så här långt är alla snygga jag hittat endast för inomhusbruk och resten är i plast eller liknande. Vem tusan vill ha en dynlåda inomhus?
Så det lutar åt att jag också kommer behöva göra en eller två egna. Skulle vara underbart om någon har några tips eller ideér att dela med sig av.

Jag hade en ide om att köpa en plast, och snickra nå snyggare låda/hölje och stoppa ner den i.. men ja, sen är de ju där med tid och annat. :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.